cennik usług
Cena każdej interwencji z reguły ustalana jest indywidualnie na podstawie stopnia skomplikowania usługi oraz terminu jej wykonania. Zasadniczo i zgodnie z logiką droższe są ceny usług wykonywanych w trudnych warunkach, wymagające większego nakładu pracy (choć niekoniecznie czasu) i poza porami zwyczajowo uznanymi za "godziny pracy".
Dla naszej wygody i zabezpieczenia czasu na tzw. życie prywatne staramy się rozwiązywać Państwa problemy w godzinach 8:00 do 16:00. Choć jesteśmy przygotowani na wiele sytuacji awaryjnych to jednak nie możemy przewidzieć wszystkiego i taka pora gwarantuje możliwość zdobycia niemal każdego podzespołu mogącego przydać się do usunięcia usterki.
Nie mniej - ideą naszego serwisu jest usuwanie awarii o każdej porze dnia i nocy - fakty są nieubłagane - awarie nie respektują dni wolnych od pracy, Świąt czy ważnych rodzinnych uroczystości, a nawet nie śpią :).
Nasz orientacyjny cennik usług awaryjnych (roboczo-godzina):
określenie dnia tygodnia | przedział godzinowy | cena brutto* |
---|---|---|
od Poniedziałku do Piątku | 8:00 - 16:00 | 100-150zł |
od Poniedziałku do Piątku | 16:00 - 21:00 | 150-250zł |
od Poniedziałku do Piątku | 21:00-8:00 | ustalane telefonicznie |
Sobota | 8:00 - 13:00 | 150-250zł |
Sobota | 13:00 - 21:00 | 200-300zł |
Sobota | 21:00 - 24:00 | ustalane telefonicznie |
Niedziela | cały dzień | ustalane telefonicznie |
Święta | cały dzień | ustalane telefonicznie |
Dojazd do klienta | GRATIS* |
*UWAGA
Przedstawiony cennik ma charakter wyłącznie poglądowy i nie stanowi oferty w myśl art. 66 §1. Kodeksu Cywilnego. Właściciel i administrator serwisu POGTECH nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność cennika. Rzeczywista cena usługi określana jest przez serwisanta po dokonaniu wstępnej diagnozy u Klienta. W przypadku rezygnacji ze skorzystania z usługi pobierana jest opłata za dojazd i diagnozę w wysokości 80zł brutto. W przypadku akceptacji ceny określonej przez serwisanta klient NIE ponosi opłaty za diagnozę i dojazd technika.
FAKTURA ZA USŁUGI
Na każdą naszą usługę i towar wystawiamy dokument sprzedaży w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W celu otrzymania faktury VAT należy zgłosić tę potrzebę w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu wykonania usługi. Zgłoszenie należy dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@pogtech.plREKLAMACJE
Zdajemy sobie sprawę, że jak wszyscy jesteśmy omylni. W przypadku reklamacji naszej usługi zrobimy wszystko by naprawić nasz ewentualny błąd i przywrócić zaufanie jakim obdarzyli nas Państwo podczas zamawiania usługi. Reklamacje należy zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularza kontaktowego lub (w przypadku konieczności szybkiej interwencji) telefonicznie.Szybki kontakt
tel.: 32 722 02 70
Sprawy nie związane z awariami prosimy zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@pogtech.pl