Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

cennik usług

baner-cennik

Cena każdej interwencji z reguły ustalana jest indywidualnie na podstawie stopnia skomplikowania usługi oraz terminu jej wykonania. Zasadniczo i zgodnie z logiką droższe są ceny usług wykonywanych w trudnych warunkach, wymagające większego nakładu pracy (choć niekoniecznie czasu) i poza porami zwyczajowo uznanymi za "godziny pracy".

Dla naszej wygody i zabezpieczenia czasu na tzw. życie prywatne staramy się rozwiązywać Państwa problemy w godzinach 8:00 do 16:00. Choć jesteśmy przygotowani na wiele sytuacji awaryjnych to jednak nie możemy przewidzieć wszystkiego i taka pora gwarantuje możliwość zdobycia niemal każdego podzespołu mogącego przydać się do usunięcia usterki.

Nie mniej - ideą naszego serwisu jest usuwanie awarii o każdej porze dnia i nocy - fakty są nieubłagane - awarie nie respektują dni wolnych od pracy, Świąt czy ważnych rodzinnych uroczystości, a nawet nie śpią :).

Nasz orientacyjny cennik usług awaryjnych (roboczo-godzina):
 

Cennik (roboczogodzina pracy serwisu)
określenie dnia tygodnia przedział godzinowy cena brutto*
od Poniedziałku do Piątku 8:00 - 16:00 100-150zł
od Poniedziałku do Piątku 16:00 - 21:00 150-250zł
od Poniedziałku do Piątku 21:00-8:00 ustalane telefonicznie
Sobota 8:00 - 13:00 150-250zł
Sobota 13:00 - 21:00 200-300zł
Sobota 21:00 - 24:00 ustalane telefonicznie
Niedziela cały dzień ustalane telefonicznie
Święta cały dzień ustalane telefonicznie
Dojazd do klienta   GRATIS*


*UWAGA

Przedstawiony cennik ma charakter wyłącznie poglądowy i nie stanowi oferty w myśl art. 66 §1. Kodeksu Cywilnego. Właściciel i administrator serwisu POGTECH nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność cennika. Rzeczywista cena usługi określana jest przez serwisanta po dokonaniu wstępnej diagnozy u Klienta. W przypadku rezygnacji ze skorzystania z usługi pobierana jest opłata za dojazd i diagnozę w wysokości 80zł brutto. W przypadku akceptacji ceny określonej przez serwisanta klient NIE ponosi opłaty za diagnozę i dojazd technika.
 

FAKTURA ZA USŁUGI

Na każdą naszą usługę i towar wystawiamy dokument sprzedaży w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W celu otrzymania faktury VAT należy zgłosić tę potrzebę w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu wykonania usługi. Zgłoszenie należy dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@pogtech.pl

REKLAMACJE

Zdajemy sobie sprawę, że jak wszyscy jesteśmy omylni. W przypadku reklamacji naszej usługi zrobimy wszystko by naprawić nasz ewentualny błąd i przywrócić zaufanie jakim obdarzyli nas Państwo podczas zamawiania usługi. Reklamacje należy zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularza kontaktowego lub (w przypadku konieczności szybkiej interwencji) telefonicznie.






 

Szybki kontakt

Najszybszą i najbardziej efektywną formą kontaktu z naszym serwisem (zalecaną w przypadkach awaryjnych) jest kontakt telefoniczny:

tel.: 32 722 02 70


Łącząc się z numerem i korzystając z pomocy wiadomości powitalnej będą mogli Państwo wybrać odpowiedniego fachowca
Sprawy nie związane z awariami prosimy zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@pogtech.pl lub poniższego formularza

Formularz kontaktowy

pola oznaczone * są wymagane.
filtr anty-spamowy

* przepisz słowo "pogtech";




Zasięg działania

Naszym działaniem obejmujemy miasta aglomeracji Śląskiej i sąsiadujące z nimi miejscowości